7 квітня ми відзначаємо Всесвітній день здоров'я — однієї з найцінніших речей, яка у нас є.

«Щастя, здоров'я», — без цих слів не обходиться жодне побажання. Тому, з одного боку, вони стали такими банальними, проте з іншого — це і є найважливіше у житті. 


УКРАЇНСЬКІ ПРИКАЗКИ  ТА  ПРИСЛІВ’Я ПРО ЗДОРОВ’Я

Аби моя голова здорова була, то все гаразд буде.

Без здоров’я нема щастя.

Без здоров’я ніщо людині не миле.

Бережи і шануй честь змолоду, а здоров’я — під старість.

Бережи одежу знова, а здоров’я — змолоду.

Бувай здорова, як риба, гожа, як вода, весела, як весна, робоча, як бджола, багата, як земля свята!

Було б здоров’я, а все інше наживем.

Вартість здоров’я знає лише той, хто його втратив.

Весела думка — половина здоров’я.

Веселий сміх — здоров’я.


















Комментариев нет:

Отправить комментарий